مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 07:352023-11-24اقتصادي

فارس من| مطالبه تولید خودرو برقی و الزام خودرو سازان برای برقی سازی محصو لات


مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی از مسئولان مربوطه خواسته اند که در تولید خودروهای برقی سرمایه گذاری کنند و استفاده از این خودروها در کشور ترویج شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من   با عنوان لزوم سرمایه گذاری روی خودروهای برقی عنوان کرده اند: با توجه به لزوم کاهش آلایندگی هوا، باید مسئولان روی تولید خودروهای برقی سرمایه گذاری کنند و استفاده از این خودروها در کشور ترویج یابد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس ساخت و استفاده از خودروهای برقی با هدف کاهش آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و کاهش مصرف سوخت های فسیلی در شهرهای بزرگ دنیا رو به شتاب است؛ در ایران نیز در سال های اخیر برنامه ریزی هایی برای تولید این خودرو انجام و حتی نسبت به واردات این خودروها تاکید شده است.

در بخشی از سند تحول صنعت خودرو که در دوره تصدی گری فاطمی امین در وزارت صمت تدوین شد؛ آمده است که تولید انبوه خودروهای برقی در نیمه دوم سال 1403 محقق می شود .

  از طرفی دولت با توجه به یارانه ای که بابت مصرف انرژی می پردازد، هزینه های بسیاری زیادی را در طول سال برای خودروهای بنزینی و گازوییلی متحمل می شود و به عبارتی بخشی از بودجه کشور هر ساله به یارانه انرژی اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه تولید خودرو برقی و الزام خودرو سازان برای برقی سازی محصو لات

فارس من| مطالبه تولید خودرو برقی و الزام خودرو سازان برای برقی سازی محصو لات